Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen of mijn gebruikersnaam opvragen voor de MULTIsignaal Verwijsindex?
Is uw wachtwoord verlopen of bent u deze vergeten? Weet u niet meer wat uw gebruikersnaam is?  Via 'Hulp bij het inloggen' op de inlogpagina kunt...
Wo, 12 Sep, 2018 at 2:34 PM
Hoe kun je de MULTIsignaal E-learning volgen?
Gebruik nu de MULTIsignaal e-learning module! In diverse regio’s worden regelmatig trainingen over de Verwijsindex aangeboden. Soms komt de datum je nie...
Di, 27 Aug, 2019 at 3:08 PM
Wat gebeurt er nadat een signaal in de Verwijsindex is afgegeven?
Zodra minimaal twee signalen zijn afgegeven op eenzelfde jeugdige ontstaat een match, dit noemen wij een cliëntmatch. Ook kan een signaal een match vormen ...
Wo, 12 Sep, 2018 at 2:35 PM
Wat is een gezinsmatch en hoe ontstaat deze?
De gezinsmatch brengt professionals van elkaars betrokkenheid op de hoogte, indien er een situatie ontstaat waarbij sprake is van minimaal 2 signalen in de...
Wo, 15 Aug, 2018 at 1:50 PM
Waarom is er geen gezinsmatch ontstaan?
Waarom is er bij mijn gesignaleerde cliënt(en) geen gezinsmatch ontstaan terwijl dit wel had moeten gebeuren?   Die vraag is voor beheerders van MULTIsi...
Wo, 15 Aug, 2018 at 2:17 PM
Welke velden zijn te wijzigen met het importbestand voor accounts?
De velden die te wijzigen zijn met het (Excel-) importbestand om nieuwe accounts in bulk aan te maken zijn: E-mailadres Telefoonnummer Bereikbaarheid...
Di, 27 Mrt, 2018 at 10:31 AM
Wat is het verschil tussen de VIR en een lokale of regionale Verwijsindex?
De VIR is de landelijke Verwijsindex en is een afkorting voor Verwijsindex Risicojongeren. De VIR is in beheer bij het ministerie van VWS en bundelt alle si...
Wo, 12 Sep, 2018 at 2:39 PM
Hoe lang blijft een signaal in de Verwijsindex bewaard?
Een signaal in de Verwijsindex is actief gedurende een wettelijke termijn van maximaal 2 jaar. In deze periode kan het signaal matchen met andere actieve si...
Wo, 12 Sep, 2018 at 2:41 PM
Hoe werkt de functionaliteit Consultatie & Opschaling?
Inrichten van consultatieteam(s) en opschaling Een regio beheerder kan via het menu Beheer–Regio–Overige en vervolgens het tabblad Coördinatoren een toe...
Do, 29 Aug, 2019 at 10:39 AM
Hoe kan ik als gebruiker/signaleringsbevoegde een signaal deactiveren?
Volg de onderstaande stappen nadat u bent ingelogd op de MULTIsignaal webapplicatie: 1) Ga naar het menu 'Mijn clienten' en zoek de betreffend...
Vr, 11 Okt, 2019 at 12:26 PM